tisdag 28 december 2010

* All I want for Chrismas is you!

Ibland blir de sa att man har det helt fullt upp. Har varit mycket jobb nu runt jul. Men hann aka en svang till till mamma pa julafton. Kan juh helt enkelt inte missa mammas goda julmat. Julmat ar juh bland det basta jag vet. Massa plock av det goda. OCH mammas berömda chokladtarta. mums. Den ar sa god att jag bara vill skriva receptet har.. men icke sa nicke.. familjerecept vettni. ;)
Blev att spela lite kineckt ocksa som kara lillebror fick i julklapp. Va juh riktigt kul faktiskt.. men markte snabbt efter fem minuter att man inte ar lika valtranad o kondisen inte haller lika bra som nar man va ung.. sa det var lika bra att satta sig i soffan igen som en sal, proppa i sig massa julchoklad.. det jag fortfarande ar bra pa.

Lika fort som jag kom till Jönköping var jag tvungen att aka hem igen. Livet ar hart ibland. Aven om de va lite snökaos sa lyckades jag komma hem. Kvallen va fortfarande ung. Hade det helt underbart.. far se om det fortsatter bara underbart.. o att det inte va slutet.
Sen vare bara att tuta o köra igen. Skrev den har fina skylten.. ville juh skryta lite om min konstnalighet.. Sa malade en fin snögubbe pa skylten. Tror ni inte folk kom o fraga om dem kunde fa köpa skylten. ABOOOOOW! Cashen rullar in nu.

Inte nog med det. För att vi har slitit som vi har gjort sa vatt det en julpersonalfest pa det hela. O man vet juh hur dem slutar. I farden pa vag till Motala sa vill juh sa klart alla coola sitta dar bak i bussen. Pa vagen hem.. undviker man bakdelen.
Ska göra kaaaaaooooz med snubben som slog sönder min tand. Om jag bara far tag pa dig..
...fortsattning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar