onsdag 2 februari 2011

* tik tak tik tak!

Har hamnat i en sån där liten bloggtorka. Blir ju så ibland. Antingen så är det skolan, sittningar eller jobbet som kallar. Full rulle med andra ord. Har blivit en del kebabrullar på det också. I skolan kör vi en ganska tuff start så blev Ingen Thailand för min del. Men tjejerna kom fram nu.. -där ja skulle va nu. Å blir varmt mottagna av födelsedagsbarnet Jensa, då dem ska göra show redan ikväll... -där jag nu skulle göra kaos. Jag kommer ignorera detta inlägg å inbilla mig själv att jag egentligen ligger på stranden med en hink i varsin arm. Ska sola solarium varje dag i två veckor. Ska ta på mig flippflopp å sommarkläder, å möta upp tjejerna när de kommer hem. Å visa dem att jag va där me dem egentligen hela tiden. nej nej jag har ingen ångest för att jag inte kom iväg. Måste tillägga att det är första gången på länge som jag äter hemlagad mat. Man blir juh så bortskämd när man jobbar inom restaurant branshen. Så blev att laga mat med Belo. Räkgryta med citron tagatelle. Riktigt gott måste jag säga. Ciao srce..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar