tisdag 12 april 2011

* The fighter!

Har inte blivit att jag har skrivit här på ett tag. Kanske börjar bli dags nu. Har haft fullt upp med skola, plugg å jobb. Och ändå känns det som att jag inte hinner med allt. Har haft väldigt mycket att tänka på. saker som har gått upp och ner. Har kommit fram till att man ibland tänker lite för mycket. Måste sluta med det nu!


Nu har iaf solen börjat komma fram. Man ser hur folk blir så mycket gladare då. Även lilla jag. Har varit väldigt stressad på senaste tiden. För skolan, jobbet och livet. Ändå är jag extremt lycklig för att jag har kommit så långt som jag har gjort, med tanke på vart jag hamnade för två år sen. Det är bara en liten detalj som saknas.

Ibland önskar jag att man bara vore barn igen, kunde leka och ha kul utan att behöva tänka på massa annat i livet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar